Login  | Free Registration

My Profile

Profile Avatar
valerian
*******
*******, ******* *******
*******
******* ******* *******

مزیت تابلو کامپوزیت:
این تابلوها دارای آلیاژ مقاوم، سبک و بادوام بوده و بستر مناسبی برای نصب انواع حروف برجسته می‌باشند. همچنین قابل پیاده سازی در رنگ‌های دلخواه و متفاوت هستند. این تابلو در مقابل اشعه ماورا بنفش و شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم بوده و دارای خاصیت پاکسازی خودکار در برابر آلودگیهای محیط و گرد و غبار است. به همین علت دائما زیبا و براق جلوه می‌کند و کثیف نمی‌شود. ورقهای کامپوزیت را می‌توان خیلی راحت به شکل و فرم دلخواه تبدیل کرد. این تابلو قابل شست و شو، ضد زنگ، ضد حریق و عایق حرارت می‌باشد.

تابلو کامپوزیت در اقصی نقاط جهان در دسترس بوده و هزینه نصب و اجرای آن نسبت به متریالهای دیگر، کمتر است. به این علت که ورقهای کامپوزیت به صورت آماده هستند، مدت زمان نصب و اجرا این تابلو بسیار کمتر از سایر تابلوها میباشد.

با توجه به رنگ مورد نظر و ضخامت ورق ها، قیمت این تابلوها متفاوت بوده و ورق‌های ضخیمتر، از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار هستند؛ در نتیجه قیمت ورقهای کامپوزیت ضخیم از ورق‌های کامپوزیت نازک بیشتر می‌باشد.


چوب از نظر علمی ماده ای است که در تمام گیاهان آوندی یافت می شود و کاربردی ترین آن که اغلب اصناف از آن بهره مند هستند تابلوسازی در درختان وجود دارد. چوب در صنایعی مانند تولید مبلمان، ساختمان سازی، دکوراسیون






My InBox

My Messages

FromSubjectDateStatus
Page size:
select
 0 items in 1 pages
No records to display.