Login  | Free Registration

My Profile

Profile Avatar
letsomeonego
*******
*******, ******* *******
*******
******* ******* *******

تابلو برجسته تابلو چلنیوم به دلیل داشتن نورپردازی با رنگ‌های متفاوت و زیبا این روزها طرفداران بیشتری نسبت به دیگر نوع‌ها پیدا کرده است.

در حقیقت تابلو کامپوزیت برای تمامی مشاغل مناسب است و می‌توانید از آن برای همه کسب و کار‌ها و مغازه‌ها استفاده کنید. اما تنها محدودیتی که برای استفاده از تابلو کامپوزیت وجود دارد، استفاده از آن در محیط‌های تاریخی و بافت‌های قدیمی شهری است. به عنوان مثال، در شهر تهران و در محدوده بازار، شما نمی‌توانید از تابلو کامپوزیت برای مغازه خود استفاده کنید.

یکی از تابلوهایی که برای تبلیغات شهری استفاده می شود، تابلوی کامپوزیت است. تابلوی تبلیغاتی کامپوزیت به علت جنس مقاوم، هزینه پایین و زیبایی که دارد، بین تابلوهای تبلیغاتی جایگاه ویژه ای دارد.

استفاده از افکت‌های زیبای نور در رنگ‌های متنوع: نور در تابلوسازی و نمای تابلو تاثیر فراوانی دارد به خصوص اگر تابلو از نوع تابلو چلنیوم، نئون، LED، فلکسی و لایت باکس باشد، نورپردازی حرف اول را می‌زند.
تابلو فلزی
فلز نمی تواند نور را از خود عبور دهد بنابراین از تابلو فلزی زمانی استفاده می شود که نوردهی حائز اهمیت نباشد البته برای نصب تابلو فلزی بر روی سطح از پایه هایی استفاده می شود که این پایه ها به سطح پیچ می شوند و برای قرار دادن لامپ های ال ای دی بر روی پایه ، ها فاصله ای در نظر گرفته می شود که می توانید در آن قسمت لامپ هایی تعبیه نموده و برای تابلو نور فراهم کنید اما اگر قصد بهره بردن از نور را ندارید می توانید از حروف فیزی نر و ماده استفاده نمایید تا حروف به طور کامل بر روی سطح قرار بگیرد .

My InBox

My Messages

FromSubjectDateStatus
Page size:
select
 0 items in 1 pages
No records to display.