Login  | Free Registration

My Profile

Profile Avatar
sosweetaa
*******
*******, ******* *******
*******
******* ******* *******

بهترین قفل درب جلو چیست؟
جدا از کیفیت مواد ساخته شده از آن ، درب ورودی تنها به اندازه سیستم قفل مورد استفاده ایمن است. در صورتی که قفل را بتوان به راحتی برداشت درب ضد سرقت ، سوراخ یا بست ، درب فوق العاده تقویت شده خوب نیست.
به همین دلیل ، هنگام انتخاب یک درب ورودی ، باید بیش از هر چیز به قفل ها و سیستم قفل توجه کنید.

هر چقدر که ضخامت ورق فولادی استفاده شده در ساخت درب ضد سرقت بیشتر باشد از مقاومت بیشتری نیز برخوردار است.درب های ضد سرقت ترک مرغوب عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند برای امنیت چیست؟
از نظر واضح ،
اکثر درهای پاسیو دارای سیستم چند قفل هستند و می توانند پیچ ​​و مهره هایی را در بالا و پایین برای امنیت بیشتر نصب کنند. درها نیز از شیشه های سفت و سخت ساخته شده اند که حتی یک کیسه پانچ 200 پوندی نمی تواند آن را از بین ببرد.بهترین درب ورودی برای امنیت ، درب ضد سرقت ایرانی دربی است که مانع از ورود اجباری افراد به ملک شما شود
درب ضدسرقت
درهای ورودی زره ​​پوش برای خانه ها - خانه خود را با درب زره پوش ایمن کنید
چه در شهر باشید و چه در حومه شهر، باید از خانه خود در برابر سرقت محافظت کنید. چرا خانه خود را با درب زره پوش ایمن کنید؟ این مسئله قبل از هر چیز امنیتی است. اگرچه یک خانه دارای چندین ورودی است ، اما هدف اصلی سارقین هنوز درب ورودی اصلی است. حتی بیشتر برای خانه های خیابانی، تنها دسترسی به مسکن وآپارتمان درب ورودی می باشد. (درب ضدسرقت آسپودر)
انتخاب درب خوب، اطمینان از انتخاب درب ایمن است که در برابر تلاش برای شکستن مقاومت خواهد کرد.
یک درب خوب، تضمین راحتی شماست. تعویض درب خانه قدیمی به شما امکان می دهد عایق حرارتی ورودی خانه را بهبود بخشید. دیگر هیچ پل حرارتی نیست که در زمستان خانه شما را خنک کند و در تابستان گرم شود.
ما با طیف وسیعی از درهای ورودی برای خانه ی شما در پروژه امنیت ، پشتیبانی می کنیم. درب ورودی شما نه تنها شما را ایمن می کند ، بلکه از لحاظ صوتی و حرارتی شما را ایمن می کند.
درب ورودی باید کاملاً متناسب با خانه شما باشد و باید از نظر فنی بی عیب و نقص باشد در عین حال زیبایی منزل شما را نیز منعکس کند. زیبا و پر قدرت! (درب ضدسرقت آسپودر)












My InBox

My Messages

FromSubjectDateStatus
Page size:
select
 0 items in 1 pages
No records to display.