Login  | Free Registration

My Profile

Profile Avatar
adrissitanaaa
*******
*******, ******* *******
*******
******* ******* *******

سرویس رایگانی مانند Google Flight Alerts پیگیری قیمت کرایه در خطوط هوایی برتر را آسان می‌کند تا بتوانید در صورت آمدن پیشنهادها از مزایای آن بهره ببرید.
بدانید چه زمانی باید پرواز کنید

بلیط ارزان هواپیما و دوشنبه نیز روز گرانی در دلتا است. قیمت‌گذاری درجه یک یونایتد برای روزهای غیرمشخص است. روزهای گران‌تر پرواز کنید و می‌توانید تا 10 درصد بیشتر در امریکن و تا 20 درصد بیشتر در دلتا بپردازید.



اواسط هفته و شنبه در برخی خطوط هوایی بهترین زمان برای پرواز است. هر دو امریکن و دلتا کرایه های داخلی کلاس اول را برای سفرهای چهارشنبه و شنبه اندکی پایین تر داشتند، و امریکن نیز کرایه های کلاس اول ارزان تری را در روزهای سه شنبه نشان داد . تفاوت کرایه کلاس اول یونایتد در مورد روزهای سفر غیر مشخص بود.
بلیط چارتر که می تواند چندین برابر ارزان تر از جستجوی مستقیم برای کرایه های کابین درجه یک باشد. برخی نیز امکان ارتقای ارزان‌تر را در کیوسک‌های فرودگاه فراهم می‌کنند. به نظر نمی رسد این اتفاق در برنامه های تلفن رخ دهد ، اما به احتمال زیاد به زودی خواهد آمد.

، بلیط هواپیما تهران کیش اگرچه به اندازه سال‌های گذشته ارزان نیستند. معاملات به لطف ادغام گسترده در صنعت هواپیمایی در دهه گذشته و از دست دادن رقابت متعاقب آن کمرنگ شده است . با این حال،

My InBox

My Messages

FromSubjectDateStatus
Page size:
select
 0 items in 1 pages
No records to display.