Login  | Free Registration

My Profile

Profile Avatar
lorenzonia
*******
*******, ******* *******
*******
******* ******* *******

اگر می خواهید در پروازهای درجه یک صرفه جویی کنید، حداقل از هفت روز قبل رزرو کنید. برخی از کارشناسان می گویند برای پروازهای حتی ارزان تر ، حداقل سه هفته قبل از تاریخ حرکت رزرو کنید. بدیهی است که بسیاری از مسافران تجاری با سفرهای لحظه آخری نمی توانند این کار را انجام دهند و خطوط هوایی این کار را دوست دارند زیرا برنامه های سفری که در پنجره هفت روز قبل از حرکت رزرو می شوند می توانند تا 40 درصد حق بیمه به کرایه اضافه کنند. اگر بتوانید حداقل یک هفته در فرآیند رزرو وقت خود را شروع کنید،
نتیجه نهایی؟ مقایسه قیمت بلیط هواپیما حتی در هنگام خرید گران ترین بلیط منطقی است.بلیط ارزان هواپیما سرویس رایگانی مانند Google Flight Alerts پیگیری قیمت کرایه در خطوط هوایی برتر را آسان می‌کند تا بتوانید در صورت آمدن پیشنهادها از مزایای آن بهره ببرید. ممکن است بتوانید پس انداز قابل توجهی را درو کنید.
بلیط چارتر هر دو امریکن و دلتا کرایه های داخلی کلاس اول را برای سفرهای چهارشنبه و شنبه اندکی پایین تر داشتند و امریکن نیز در روزهای سه شنبه کرایه های کلاس اول ارزان تری را نشان داد . تفاوت کرایه کلاس اول یونایتد در مورد روزهای سفر غیر مشخص بود.

اما اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، بدترین روزهای سفر چه روزهایی است؟ گران‌ترین روزها برای پرواز در آمریکا و دلتا معمولا یکشنبه و جمعه است و دوشنبه نیز روز گرانی در دلتا است. قیمت‌گذاری درجه یک یونایتد برای روزهای غیرمشخص است. بلیط هواپیما تهران تبریز روزهای گران‌تر پرواز کنید و می‌توانید تا 10 درصد بیشتر در امریکن و تا 20 درصد بیشتر در دلتا بپردازید.













My InBox

My Messages

FromSubjectDateStatus
Page size:
select
 0 items in 1 pages
No records to display.